väntan på syster

väntar just nu på att erica och rickard ska komma hem med astrid... har maten färdig här nu och allt.. har gjort tacos.. :) har försökt pluggat lite men det har gått sisådär.. timmarna går så fort och man hinner inte så mycket.. fick lov att packa ihop allt också.. hade massa saker med mig.. typ en stor väska och 7 kassar om inte mer plus dator i dataväskan och massa skor i två kassar..:P så de har jag även pysslat med och damsög hela huset plug moppade golvet lite.. hundarna skitade ner lite igår... är även väldigt stolt över min hund som gick 3,2 mil med fylking och ashberg eller hur det stavas.. petra gick med honom å så hamnar plutten i tidningen med.. :P

ska ge astrid presenterna och äta innan man kommer hem, så blir inte än på ett tag, efter som de aldrig verkar dyka upp heller... vill ju hinna se lite på hjälp japansk tvshow... hihi ska gå igenom övandet med boken som vi har i morgon också.. hinner nog inte så mkt mer... känner lite oro och panik inför tentan som vanligt...!!!

nej nu är jag hungrig så de får lov att komma snart...!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0