bara en dag kvar!


titta dit ska jag resa i morgon :) me happy!!

ska sola, bada, shoppa, festa och bara njuta av de sista dagarna innan skolan börjar!
ska åka till hannah redan runt tio, för att vi ska äta innan vi sätter oss i bilen för två timmars lång resa till skavsta, om inte längre.. vi kan ju köra fel :P planet kommer gå halv sex så på kvällen är vi framme på hotellet. skulle ta lite drygt tre timmar tror jag att flyga..
får se om jag uppdaterar något i morgon innan jag åker annars så blir det farväl här och nu i några dagar. kommer hem sent på lördag kväll natten mot söndag. ha det så bra i sverige och håll tummarna för att vi får det fint och varmt där nere :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0