blåbärspaj =)

har nyligen bakat blåbärspaj efter att jag kom hem från skogen med typ 1,5-1,75 liter bläbär eller nått.. den var väldigt god. till och med erica tyckte den var jätte god, hon brukar inte gilla pajer och tar bara bort degen och äter den men den här gick ned :)

har en del tills i morgon som man kan ha till frukosten youghurt och eller med mjölk :) det är gott det med! blev nog sista gången för iår att plocka blåbär.. vet inte om jag hinner något mer.

imorgon ska jag vara barnvakt åt astrid hela dagen, medan erica ska tröska. ska försöka plocka reda lite på mitt rum och sånt också.
 

nu ska jag fixa lite med bilder från astrids dop som ska skrivas ut och sättas in i ramar :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0