fredag

hejsvejs!

sitter inne just nu i det blåsiga tråkiga väder. bara molnigt. :/ är barnvakt idag med, åt lilla astrid. har hunnit städa hela huset innan hon kom, så lite har jag hunnit med ännu :)

vill så gärna till ikea igen, vill köpa mera saker där :d var ju där förra tisdagen i uppsala efter jobbet med erica, astrid och moa. vart bara lite som jag handlade.. men vet redan nu att jag behäver tre saker därifrån minst :)
  
detta handlade jag bland annat då. en jätte fin söt "vasflaska" och en roskvist till :)

förövrigt är det snart dax för att börja tänka på vad jag ska ha för kläder ner till italien. behöver börja packa snart också. men kommer säkert packa på måndag efter jobbet. jobbar hela helgen och på måndag så får se hur det blir :) kan ju börja tänka iaf :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0