hemkommen

då har man kommit hem från Italien Rimini! jag och hannah har haft en hel del otur där nere med bussböter,checka ut från hotellet, sent plan hem, jävla solstolsbetalare.. ja en del har det varit bara på de tre dagar vi var där!! bötern gick ju på 40 euro så 400 spänn på det var inte så värst jätte kul! skit arga var vi.. dessutom va han så jävla dum i huvudet och ego!! det hände på torsdagen vi kom på tisdagen han trodde vi hade varit där längre för vi kund ju inte vara så bruna som vi va bara på de två dagarna. men då sa jag vi har väl för fan sol i sverige med och har sommar va så jävla arg på han så jag skulle kunna säga nått riktigt dumt eller göra nått dumt mot han!! han fattade inget heller!! alla i italien som vi handlade av frågade om vägen eller något fattade ju typ inte engelska, de kunde inte prata så bra iaf.. men vädret var helt okey de tre dagar vi var på stranden. lite små disigt båda dagarna och en dag var lite molnigt.. blåste även alla dagar men det var lite skönt med lite fläktande..:P handlade en del också. lite kläder typ tre plag till mig, en klänning till astrid,två väskor till mig, plånbok som är lite sppecial :p, smycken och alkohol till mike och mina päron. tror väl att det var det jag handlade.. var nära på att köpa ett par skor, men skulle egentligen vilja ha dom i en annan färg men skulle gärna vilja ha dom kan man säga, men så vart det inte!

kom hem till stan igår kväll vid elva eller då var jag hemma hos mike. skulle egentligen ha varit hemma tio halv elva eftersom planet var försenat. men halv tolv var jag färdig fixad och väntade på att mike skulle börja fixa sig. så vi drog till hannah och emma för att dra ner på joar.. var inte så kul där.. inge bra musik och dåligt drag.. åkte hem lite tidigare, lite bra också eftersom jag har jobbat idag. så vart inte mycket sömn inatt eller vart inte de de andra nätterna där heller de fyra som var. dålig säng, skit varmt så man int ekunde somna och sen musik utanför.. nu ska jag äntligen få sova i min egen säng inatt! :)
visar väl några bilder här sen från resan..

i morgon börjar skolan också, vilket jag inte vill att den ska. kan vara bra att komma igång igen. vet att när man väl komme rin i det så går det bra och är okej att plugga men just nu eller inför varje ny kurs läsår så har jag världens ångest att jag inte vill börja..!! kommer inte kunna sova för det heller säkert.. hoppas verkligen att den här terminen inte kommer vara för dryg så man inte pallar med eller har något annat liv. var ju typ att man inte hade något liv på sidan om förra terminen och nu är det en b kurs som är svårare och djupare så vet inte hur det ska gå.. bara jag klarar uppgifterna och tentorna med godkänt så blir det bra..

nej nu ska jag ta och fixa lite här inför i morgon och packa upp en del av de nya sakerna jag har köpt..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0