inför dop

DET ÄR SÅ JÄVLA VARMT HÄR INNE!!!! HAR 27,5 GRAD VARMT. INTE SÅ MYSIGT!!!

har varit vääääldigt varmt på jobbet med även igår. solen ligger på hela eftermiddagen från tolv till sex då man slutar så känns som en bastu.. men i morgon är jag ledig. då är det massor och massor till som ska göras inför dopet. städa lite är min uppgift, fixa blommor, förbereda dukning och allt sånt där maten, tårtan och sallad... får se hur mycket som hinns med.. :P vet inte vad jag ska ha på mig ännu, har tre saker att välja på. tre tunikor/klänning aktiga grejer som jag ska ha vita leggings till. alla dessa tre är åt rosa, aprikosrosa hållet. så färg vet jag iaf :) astrids klänningar är söta också.. hon har två kvar att välja på som hon ska ha efter dopklänningen.. så sött med barnkläder. dopklänningen som astrid ska ha har jag haft när jag döptes och två av mina systrar..  de ni ;P
 
så ser den ut. våra namn står där med. bara astrids namn som ska på sen :)
ska försöka ta och lägga mig snart så jag kan gå upp tidigt och börja med grejer.. :P
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0