ITALY

har bokat nu ikväll, eller rättare sagt hannah har bokat för oss två till italien Rimini. där ska vi bo i den staden. ska tydligen ha nära till vattnet ca 50 meter tror jag det var om jag minns rätt. vart inte alls dyrt heller, för de dagar vi ska vara där kommer vara där tre hela dagar kan man säga. åker på kvällen den 25:e augusti och kommer hem 29:e augusti. så det blir fyra nätter och tre och en halv dag typ. då blir det väl lite sol och shopping. kunde inte ta så mkt mer för båda vi jobbar och skolan börjar ju i svängarna då precis också, men dessa dagar räcker. lite avkoppling efter allt jobbande i sommar och innan alt plugg sätter igång.! passar perfekt!! :D vi kommer att åka från skavsta så får se om vi ställer en bil där eller om vi tar skjuts. nu längtar jag verkligen kan jag säga! vill verkligen till italien har inte varit där ännu, vill till rom och venedig också som ligger där. men de får bli en annan gång! få ju uppleva detta av italien så länge :)

hittat en bild på google..

dagen för övrigt har varit vääääääldigt lugn på jobbet idag. har aldrig haft så lugnt någon dag som denna i uppsala!! blir jobb i morgon igen, hoppas på lite mer folk då!!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0