min födelsedag :)

idag så blir jag 22 år. känns inget speciellt alls.. känns som vanligt bara :)
haft lite folk hemma på fika och så. dagen har gått fort.:P ska mest ta det lugnt nu ikväll och bara vara. imorgon återstår jobb.

igår var vi på grönan. vi var 8 personer som åkte dit. det var: jag, mike, evelina, julia, jeppe, oscar, jens och maria.
åkte en hel del och det var kul:) vann ingen choklad bara som jag ville, men några andra vann ju gosedjur och annat.:P
tog lite bilder som jag ska visa. stod rätt nära carloina när hon gick runt och intervjuade personer. hon var mycket snyggare i verkligheten måste jag säga :)

gröna lund och sommarkrysset


hade kommit ut ur spökhuset jag fick gå längst fram 99% av hela gåfärden..
de återstående sju personerna gick bakom och kramade varandra typ :)


de fyra killar som var med från vänster oscar, jeppe, jens och mike


färjan hem så tog jag denna bild.

 
mike vann lite grejer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0