nerver innan resan

idag ska jag vara barnvakt åt astrid till eftermiddagen. för sen måste jag in till jobbet och jobba en stund. därefter ta ut lite pengar så man har lite svenska kontanter på sig då man reser och köpa busskort... måste packa sen när jag kommer hem. har lagt fram det mesta men vet inte vad jag ska ha med mig riktigt. får nog ta bort en del så vi får plats båda två jag och hannah i samma väska :) är lite nervös också för hur vi ska åka och liknande. vi ska köra själva till skavsta och parkera bilen där. måste vara minst två timmar innan och lämna in väskorna innan planet går.. lite små drygt men.. :Pså får det bli!! :) fattar inte riktigt heller att det är i morgon vi ska åka. inte riktigt redo och gunilla som gör så att man blir mer spänd och nervös :P

har förövrigt idag redan ringt skolan för att byta klass :) så nu går jag i sbh12 istället för sbh22 :) så nu får jag gå med Frida! känns jätte skönt och bra. blir så mycket bättre att ha henne i samma klass :)

nej nu ska jag ner och äta frukost :)
ha en bra dag! puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska bli så kul att gå i samma klass som dig igen :) Känns skönt att ha dig i samma klass, tryggare :)

Ha så kul i Italien! :)

2009-08-24 @ 09:55:56
URL: http://fridaeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0