uppsala

idag har min dag bestått av att vara i uppsala med Frida:). vi åkte lite över nio från stan med 804:an till uppsala. vi gick till skolan och kkopierade lite litteratur som vi ska ha. tog sin lilla tid plus att kopiatorerna bara krånglade och den som jag höll på med fastnade det papper i och den bara matade på ändå och drog pengar från mitt kort utan att jag fick ut några papper för det! men det löste sig sen :) efter en stund i skolan gick vi ner till stan och åt. :) efter det kollade vi lite i affärer bara och mötte upp jonas. så hela dagen vart i uppsala. mycket trevligt och tiden gick väldigt fort :)

sen jag kom hem har jag inte gjort nått typ. plockat upp lite vad jag har handlat. slagit in presenten till moa som jag köpte idag också.

i morgon ska jag bara ta det lugnt och vara lat på min lediga dag!! :)

om en vecka så är jag på väg till italien med min baby hannah :) det ska bli otroligt skönt att komma bort lite innan skolan börjar. få lite semester efter allt jobbande hela hela sommaren..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0