Året 2009

De Bästa Minnena Från Året 2009 som jag minns just nu:

Januari: Chris brown konserten självklart:)

Februari: Mormors 85 års dag när vi senare åkte bob och pulkor efter 4-hjulningen :)

Mars: Kommer inte ihåg något som var extra bra, minns däremot att jag mådde skit den här månaden typ.

April: Min sötaste å lilla rara Astrid kom till världen :) En stolt moster som jag blev :P <3

Maj: Blev gladare och gladare när sommaren äntligen började närmade sig :P

Juni: Lite sommarlov från skolan blev tokskönt och det vart mer jobb. Midsommar var en trevlig dag, som man inte ska glömma. Hamnfestivalen finns ju så klart i minnet också, nått man måste gå på varje år. :P

Juli: Jag och mike firade 1 år :) <3

Augusti: Jag blev gudmor på Astirds dop :) Min födelsedag och resan till rimini, trots all otur, så var det ett nytt resställe att komma till :)

September: Ja vad ska man skriva här då, oktoberfesten kanske då.

Oktober: Det står still i mitt huvud, men Astrid blev 6 månader. Märker att det inte händer lika mycket skoj under hösten..

November: Ja där måste jag ju säga Kryssningen även om man mådde som man förtjänade.

December: Den månaden som är just nu, sista dagen på året inför nya året 2010. Men det bästa är nog julen, hela stämningen inför julen med att ha myspys, ljus, köpa julklappar, pynta och den här snön som kom innan jul. helt otroligt. var länge sen man fick en riktig vit jul :) Sen att man får vara nära med sina nära och kära :) <3



Kommentarer
Postat av: fint år du haft!

gott nytt år

2009-12-31 @ 11:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0