dan före dopparedagen

snart är det julafton, känns inte riktigt som det. idag har jag klätt granen på dagen, lagt paketen under granen nu ikväll, förövrigt idag fick jag hoppa in och jobba lite, så jag jobbade i 3,5 timme.


så ser våran gran ut i år med paketen under. ligger fullt bakom och allt ligger typ på varandra..


så här ser julgodiset ut som jag och mike sitter och gottar i oss nu :)


så här ser en del utav mitt rum ut nu, lite julpynt framme men inte så mycket. orkade inte släpa fram allt så det är nog bara en femtedel av allt julpynt som jag har framme i rummet, men det räcker. :)

nu ska jag ta och göra det sista julpysslet som en ska få i morogn får se hur det blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0