idol-final

kollar just nu på idol, båda får vinna tycker jag. men jag har ju hejat på calle ända sedan början och det kommer jag fortsätta med. har ringt och röstat på han också, två gånger hitills. tänk vad han har utvecklats från en liten blygis till att stå å sjunga assssss bra inför alla personer i globen. han har en så jävla fin och härlig röst. om inte calle vinner så har ju även erik förtjänat det. hoppas på att båda får skivkontrakt och kommer lyckas i framtiden.

i helgen ska det bli slappande och måste försöka plugga lite. snart jullov och det ska bli så skönt. men vet att det kommer bli fullt upp med massa saker varje dag så det lovet kommer gå så fort. men lite uppehåll från skolan och tidiga mornar.. för när jag jobbar behöver jag ju inte gå upp kvart över fem..

igår så tänkte jag en del på astridskrutten på väg hem från vfu:n och när jag kommer hem så var hon hemma :) hade inte sett henne sedan i söndags en liten stund, men det känndes som en evighet från söndag till torsdag bara.. har ju träffat henne så mycket nu den senaste månaden så man blir lite bortskämd. skulle för övrigt duscha igår kväll och då sa syster ta med astrid hon vill og. så det gjorde jag. skit glad och skrattade med allt vatten. hon ville helst vara uppe i famnen hela tiden men lite svårt när jag skulle ta schampo och balsam. då fick hon gå ner en stund på golvet och där kröp hon runt och gled fram och tillbaka. halkade lite ochså , tur att bebisar är så himla viga :)

nej nu fortsätter idol. hoppas hoppas på calle!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0