söndag

så tråkigt med söndagar. men kankse e för att jag är jävligt trött också. sov inte så mycket inatt och har huvudvärk även om inte jag drack så mycket.. fanns ju några som drack mer kan man ju säga i mängder :P julbordet var gott och hade väldigt kul igår kväll med hela kungsängen, de som var med.

idag har jag typ inte gjort nått. tittat en del på tv först hemma hos mike när jag vaknade till eftermiddagen för då åkte jag hem och var med astrid. sen kom även andra syrran med barn som jag inte har sett sen i början av augusti. ena killen såg jag i oktober men resten av dem då i sommras. var på tiden att se dem. har även hunnit nu se slutet på flickan som lekte med elden med mamma. har ju sett den förut men mamma hade köpt filmen och hade typ 40 minuter kvar när jag satte mig i soffan för att också glo. riktigt bra filmer de tre. men böckerna e ju bättre. måste läsa den sista boken snart.. har ju sett den filmen :)

julen närmar sig och har bara två veckor kvar på praktiken. har blivit mer å mer trött nu för varje vecka. har inte alls gjort klart uppgifter och fattar inte en så vet inte alls hur det ska gå. :S men får försöka ta en sak i taget. har ju inte ens köpt någon julklapp ännu, eller jo en till min hund, men det är ju en hel drös kvar.. vet typ vad jag ska köpa iaf så har skrivit ner en lista, så när det blir tid så försöker jag med så måga jag kan :)

nu ska jag bara ta det lugnt i soffan och njuta av lite ledighet orkar inte plugga. fattar ändå inget så då mår jag ändå bara sämre om jag ska försöka fatta när jag ändå inte vet vad som ska göras, så då blir det bättre att låta bli idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0