VFU-besök godkänt :)

Idag hade jag vfu-besök av min lärare från uppsala universitet. Nu är båda vfu-besöken godkända! Jag hade en svenska lektion, där barnen arbetade med bokstäver. Det gick bra så jag klarade den :). Matte-besöket gjorde jag i slutet av november och den klarade jag också på första besöket. Så nu känns det jätte skönt att det är över och att jag blev godkänd och slippa tänka på att göra om dem eller träna på något. Nu är det bara de fyra uppgifterna som ska in efter jullovet, som jag kommer få skriva på jullovet en del. Det blir mindre kul när man har lov, men måste göra det.

Det har kommit massa snö inatt och var jätte nervös i morse när jag skulle till praktiken eftersom min buss var försenad så kom till stationen nästan halv åtta och sen ta en stadsbuss och jag sprang för att hinna med den. annars hade jag kommit till skolan lite innan åtta och då hade min lektion börjat med besöket så det var rena turen. min lärare hittade nästan inte fram heller så fick beskriva sista biten på telefon, och jag som inte är hemma i västerås, men det gick. tycker att det var lagom att snön kom nu. hoppas den får ligga kvar till och över julen, för då blir det lite mer mysigt.

när jag skulle hem från västerås så kom inte min stadsbuss så jag missade 804 som jag skulle ta vid 4. så jag fick lite tid mellan fyra och halv fem innan nästa buss skulle gå så då knata jag upp på stan och köpte en julklapp till mike. visste vad jag skulle ha tag på så det vara bara in i butiken och köpa. blir svårare nu vad man ska köpa mer bara.

i morgon efter skolan/praktiken så ska jag vara barnvakt åt min pluttunge :) hon har redan hunnit bli 8 månader också. så stor tjej :)
nu ikväll ska jag barata det lugnt och slappa efter den här dagen så jag ska ta och duscha sen blir det film :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0