alla <3-s dag!



Hoppas alla får en bra alla hjärtans dag idag! :)

igår efter skolan så var jag upp till mormor och gav henne en alla hjärtans dag present. efter det åkte jag och mike till godisgallerian för att köpa godis när vi ska på bio ikväll.. vi köpte för 200 kr... jätte bra för våra tänder eller not!. jag som ska till tandläkaren snart också. men det blir bara de här godiset sen inge mer innan jag ska till tandläkaren. just nu ligger mike fortfarande och sover eller han har vaknat lite men somnat igen.. ska snart ge han alla hjärtansdag present. fick en choklad ask av mamma och ljuslycktor i hjärtan. de var jätte fina :)

jag ska försöka plugga lite idag också, så man kan lite till tentan iaf :D

pusssar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0