bildeeer

lite bilder från hur vi fixade upp sängen, steg för steg. jag, mike och pappa håller på att bygga :)
   
monterar å så :P

  
till slut ligger sängarna där :)

  
bäddat och färdigt. svart och vitt med hjärtan. saknar dock örngotten till
det vita settet men de duger ändå. ska köpa bäddmadrass imorgon
och någon mer kudde, gillar kuddar :)

 
massa kuddar som man ska ha så där typ mitt i
eller hur man vill ha.. blir lite fint då :)

ja de har vi sysslat med sen kvart över åtta typ.. :) monterade ner min andra säng innan.. och bar ut den på en gång:P
så ska inviga den här sängen ikväll :)
hoppas jag sover gott för ska på arbetsintervju i morgon.. tidigt.. :) hoppas det går bra!

puss


Kommentarer
Postat av: Hannah

Sån sängstomme som jag har : )

2009-02-20 @ 15:45:28
URL: http://ejnersten.blogg.se/
Postat av: linda

ja och som mamma och pappa :)

2009-02-21 @ 11:24:36
URL: http://linditae.eriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0