bilder på bobbåkning :D


fyrhjuling, där pappa kör, erica sitter bakom. bakom henne filmar rickard. första platsen efter fyrhjulingen sitter isac och moa. bobben i mitten sitter alfons och min mamma, sista bobben sitter eve och mike på.



helt otroligt att mamma ens satte sig på bobben.. men hon skrek också, tyckte det gick fort, då de inte gick som snabbast. det var jätte, jätte och jätte roligt.. massa fart och man slira runt och åkte av bobben och åkte på varadnra..

 
här är förberedelserna innan vi åker..

 
hundarna skulle ju vara med så klart. vi åkte även lite i en backe innan vi åkte efter varandra på tåg. :)

efter vi hade åkt klart körde jag fyrhjulingen med eve bakom mig. skit kul.. lika kul var det när jag satt bakom rickard eller typ roligare då. han körde som fan. även på stora vägen i väldigt hög fart, så det blåste jätte kallt om kinderna. körde även upp för diket och nedför diket så vart lite teräng.. :P ja de va väl bland det jag sysslade med i lördags då vi firade min mormor.

igår så såg jag lite filmer efter skolan. eller sov först mellan 1,5-2 timmar. aldrig hänt förut, men jag var så trött så jag slocknade.. innan vi la oss så såg vi the house bunny. den va rolig :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0