collage :)



hihih titta vad jag sysslade med igår en stund :) har även gjort två bilder idag men de lägger jag kanske inte upp idag..


jag och min hannah, som är världens underbaraste! <3 haft henne sen man sprang omkring på dagis :)


den gjorde jag nu alldeles nyss =). min sötnos, med mina andra sötnosar nisse och färdis :) <3

har varit i skolan idag ett tag. vart inte så länge...
när jag kom hem så städade jag, tog en paus med matlagning. spagetti och köttfärssås :) det var länge sen :P sen vart det städande igen. nu snart ska jag börja leta efter dosan, därefter en hel timme med tv:n på fyran, där det är sveriges värsta bilförare som är skit bra :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0