dans

Hela dagen igår vart rätt slapp.. läste lite men inte direkt mycket inte.. skulle ha gjort mer som man alltid ska och borde men måste ju få ha helg med  :) kollade även på tv en del igår. på kvällen så åkte jag och mike bort tillsammans med mamma, pappa och så var syrran, rickard å en hel del till där som jag känner.. det var trevligt och de vart mycket dans, även för mike:) som var jätte duktig :) just nu ligger han och sover som vanligt medan jag är vaken.. han kan sova hur länge som helst tror jag, de kan inte jag, fat idag ställde jag faktiskt alarmet så att det kanske kan bli lite sömn inatt, när man ska upp tidigt till skolan. rätt skönt att kunna få sova typ till tio någon dag, blir inte så ofta...

om 3-4 timmar så ska vi bort igen och fira min syster och hennes man. undrar vad de blir för fika.. tårta kanske :P hoppas man kan få spela lite wii också:P hehe bowling :D

det snöar massor hela tiden.. förstår inte.. varför måste de komma nu? men de ligger ju typ inte kvar heller som de aldrig gör i sverige.. hatar slask väder.. antingen ska de vara snö eller inget alls! kan bli vår snart tycker jag..:)

ha en bra söndag.. inser just nu att det blir skola i morgon och att det är massa att göra.. små panikångest för den där tentan hur man ska hinna med :s

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0