eyes

mina ögon gör så fruktansvärt ont nu.. eller inte fruktansvärt men de svider och ja, de är jätte irriterade.. och definitivt jätte trötta. började hela med att man vaknade flera gånger under natten, ungefär vid fyra tiden va jag klarvaken och väntade på att mitt alarm skulle ringa.. men de tog ju tid de.. somnade nog aldrig riktigt om utan halvsov bara, vilket var jobbigt. därefter mitt på dagen var jag på begravning. jätte fin begravning. massa gråt och tårar så ögonen började nog värka redan då.. efter begrevningen åkte jag bil till skolan, skulle komma fram snabbare och hem tidigare också. vilket är skönt för är hemma nu. hade jag tagit bussen hade jag inte varit hemma förens om en halvtimme.. iaf på lektionen seminariumet så pratade läraren vi skrev lite och fick göra två och två uppgifter.. så mina ögon vart riktigt trötta efter de med. bilfärden hem däremot satt jag och typ halvkisade med ögonen för att konsentrera mig för ögonen bara sved och kändes irriterande.. så då spänndes de ännu mer och försökte verkligen slappna av men gick inte alls.. men tror att hela den här dagen har varit jobbig för ögonen från och med imorse.. dessutom blir ögonen rätt känsliga efter massa tårar vilket det blev idag..ska tvätta av de lilla sminka jag har på ögonen hoppas de känns bättre då.. och massa vila sen :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0