fredag

hittade två bilder på mig igår på mammas kamera när jag la över alla hennes kort på hennes dator. skulle tömma den tills hon åker utomlands med pappa om precis en vecka.! de bilderna var från julafton, så jag fixade lite med de två bilderna.



kanske syns att det är jul, iaf med tomtar på gardinerna och rödklänning.. julstjärna i fönstret..

idag har jag varit i skolan på förmiddagen, då vi hade ett seminarium. efter de kom jag hem och kollade lite på våra bästa år :$. har mailat till en lärare och ringt om mitt jobb, så har gjort en del nytta efter jag kom hem.. nu gör jag inget speciellt alls. väntar nog mest på att mike ska komma och att jag ska bli hungrig så jag kan laga tacos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0