kan man få lite värme?



jag vill ha sol sol sol.... jag fryser och vill ha varmt.. tänkte då på den här bilden
 som är ifrån turkiet. solen lyser starkt på kvällen..
jätte mysig plats var jag och hannah på :)

mina händer är just nu jätte kalla, sitter och blåser på dem för att de ska bli varma och få upp lite temeratur..

snart ska jag sätta igång och plugga lite.. min sista dröm va om skolarbete och drömde jätte konstigt.. låg och ramblade saker för mig själv typ som skulle vara till tentan men inte alls om de sakerna som ska vara med på tentan.. tror att jag är rätt nervös inför tentan och då blir även drömarna lite konstiga...

puss :)

Kommentarer
Postat av: bubbelbubben

<3<3<3<3<3

2009-02-12 @ 12:54:36
Postat av: Anonym

Inte den påsen.

G

2009-02-12 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0