måndag

hej hopp!

idag vart det en väldigt tidig morgon för att gå upp till skolan. har vatir så trött hela dagen att jag somnade mellan 1-2 timmar när jag kom hem till mike sen.. helt slutkörd... ändå gör jag inget speciellt utan är bara trött, trött och åter trött. vaknade från en dröm med panik i ögonen typ, iaf vad mike beskrev det som. vet vad jag drömde också, att jag tappade en flaska, eller kunde inte fånga den i den sanbba hastigheten som någon kastade emot mig och de va min hostmedicin i flaskan så den fick ju inte gå sönder, men det gjorde den i drömmen.

i morgon så ska jag till skolan tidigare för att göra grupparbete. börjar egentligen kvart över tre till fem.. vilka är så dumma som lägger ett seminarium för den dagen så sent? rätt irriterande, men tur att vi kan göra lite grupparbete innan som vi har en uppgift att göra..

nu ska jag se film igen, har redan sett en halv skräckfilm, då jag sov.. sen har jag sett bedtimes stories, den va rolig.. nu ska vi se någon annan.. :) sen sova!!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0