onsdag

mike har förhört mig nyligen på några få områden till tentan, men han behöver en paus.. så ska försöka snart igen.. han är hemma hos mig och är sjuk.. så tar hand om honom lite.. gick ner och gjorde ordning frukost och kom upp med de.. kollade samtidigt på topmodel på tv när vi åt frukosten, med färdis i soffan.. han kan hoppa upp imin säng när mike ligger där men inte när jag ligger där :(

ledig hela dagen, tänk de barn och ungdomar som har sportlov, de tycker jag att universitet också ska införa.. :)

imorgon efter tentanska jag försöka shoppa lite.. ska använda lite presentkort som man fick i julklapp..efter det när jag komme rhem kanske jag tar och fixar sängen kan inte de själv, lite tungt men pappa e ju hemma då eller mike kanske e här då med så då går de nog fortare om man e fler :)

ska fortsätta nu.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0