söndag

igår kväll så var det lite festande.. vart joar och lite dansande.. :) va rätt stolt över mig själv eller är fortfarande pga en sak som jag gjorde :) lite hemligt är det vad det var, men bara några får veta och de får de veta face to face.. :P

idag har jag varit på tränarrådsmöte i tre timmar!!!!!!!! kom hem för typ 20 min sen.. vi fick tacos som vi åt och de va gott :)känns som att hela dagen har gått.. orkar inte alls göra något heller känns det som. inte så mkt att göra heller bäst att vila upp sig, börjar jätte tidigt i morgon i skolan.

en del dagar framöver blir det rätt mycket väntande, på en del svar för min del om man säger så. svårt att förklara tänker inte de heller för de är rätt privat. hoppas att det kommer gå fort också, så man inte behöver vänta.. för de är en av de saker som är jobbigt, all väntan som man har....

nej blir det en film nu kanske med mike, är hemma hos han just nu..

puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0