söndag

just nu sitter jag med soffan i knät och boken bredvid mig.. andra delen av soffan ligger mike med sin dator.. vilken stämning :) lite mysigt så här på en söndagskväll.. :P

ja idag så var vi hem till syster och hennes familj. vart mycket fikande som var gott. det vart även en del wii spelande :)  gick inte lika bra för mig den här gången som förra.. men kom iaf inte sist på golfen.. men på bowlingen gjorde jag det däremot medan förra gången då jag vann i det.. men men det kan inte alltid gå bra heller :P

ne ska väl försöka kolla lite till i boekn, men kommer på andra saker som man kan kolla på datorn istället så får se hur det går :)

ha en bra söndagskväll!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0