söööööndag

varför blir man så trött av att plugga? har frsökt en stund nu efter en längre paus.. har egentligen int edirekt kommit igång med pluggandet alls idag. vart inte direkt i förmiddags och sen kollade jag och mike på en film vid lunch tid typ, det vart seven pounds.. den var bra, även den är sevärd. efter filmen åkte jag hem till mig.. så började plugga vid halv två typ.. så har inte hunnit så mkt.. tog en paus i mellan där med en dusch och lyssnade lite på musik. ska försöka lite nu snart igen..

igår så fick jag en dvd av mike och vet ni vilken? ahah det var björn gustavsson ett livsverk. hela två timmar med självaste björn :P den ska jag se sen någon dag :) har hört att den ska vara bra iaf :)

ikväll är det en beck film också. jag ahr sett den radan men får se om jag ser den ikväll igen eller inte. är väldigt trött också så borde lägga mig rätt tidigt iaf i lagon tid :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0