tisdag

jag är verkligen fortfarande trött. vet inte varför jag är så trött som jag är, men skolan tar hårt på en verkar det som och alla tankar. vi satt i skolan idag, mitt arbetslag och skrev ner lite av de frågorna som kommer på tentan. det känns skönt lite mer avklarat men fortfarande en del kvar... sen ska man bara plugga in allt. har nu ikväll försökt plugga lite, men går inte att koncentrera sig så bra, för jag är verkligen stressad och panikslagen och då går det inte att plugga lika bra. har iaf gjort lite om den valbara litteraturen..

har även ätit väääldigt god mat idag.. typ som kali gay tror de stavas typ som de.. men inte riktigt den typen men samma smak men andra grönsaker..

i morgon är det skola igen, va egentligen ledig idag men vi i arbetslaget ville få ordning på en del frågor så då åkte vi till skolan. i morogn börjar jag en timme tidigare.. kvart över nio och slutar tre.. börjar med arbetslaget att svara på frågorna därefter lunch med seminarium. efter skolan ska jag hem til stan och köpa lite alla hjärtans-dag presenter.. sen upp till mormor en liten stund och därefter träning. hoppas jag hinner med det bara.. efter träningen blir det att hämta mina saker hemma hos mike och köra hem till mig.. är ledig på torsdag så då ska jag försöka plugga en del hemma och hoppas på att det går bra!.

det känns inte som tisdag idag.. igår känndes det som tisdag men det känns inte som en onsdag idag.. tror det är bara för att man ser att tentan börjar närma sig...

ha det bra!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0