Tre olika...


  
tre olika nyanser, storlekar på bilderna men ändå samma kort.. :) va från förra lördagen när de var utgång. Me and hannah :)

   
hannah och emma låg i med sing star.. :)

   
killarna


haha grabbarna :)

Idag så har jag varit i skolan på en föreläsning och ett seminarium. I morgon så är det en sen dag i skolan kvart över tre till fem.. så då kommer man hem sent. Men det är ett seminarium som kan vara bra att gå på eftersom det är till salstentan som är om två veckor och det är hur mycket som helst att läsa innan de. fast får se hur jag gör i morgon, ska på begravning först innan jag åker till skolan, så det återstår att se om de blir en vända till uppsala eller ej.
snart helg igen, det går så fort.. måste plugga lite i helgen, sen fira min syster och hennes man på söndag för tobbe fyllde igår och min syster i morgon. :) ska kanske även bort på fredag kväll eller vara hemma med färdis..

kommer inte orka plugga nått ikväll tror jag. för mina ögon är trötta och svider nästan.. har ju haft en deldag i skolan och städat hela huset när jag kom hem så lite vila måste jag ju få.. :P

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0