24/1- 2009

igår var vi på CHRIS BROWN fy fan vad han är bra.. så jävla bra show. han va helt otrolig.. massa folk och han bjöd verkligen hela publiken på allt.. ska berätta mer sen och visa lite bilder. :)

idag fyller nämligen min mamma år och min ena syster har namnsdag. så grattis till er :) kommer hit lite gäster på dagen alla mina syskon med familjer och ikväll vänner till mamma, men då är inte jag hemma heller för jag ska ut och festa ikväll :) yeeeeah :D party party, har inte druckit sen nyår och inte varit ute sen mellandagarna.. så nu e det dags. :)

                                                                     



                                                                            

  
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0