3:e januari och middag

nu ska jag till att fixa mig lite. mike hoppade just in i duschen. vi ska få lite gäster här hemma. hoppas maten mamma har gjort blir god.. :)

mike har bland annat fixat min dator idag. fast den e fortfarande konstig ibland.. men de ska väl inte vara något virus nu iaf.. vi tänkte åka till hälla en snabbis för att köpa en ny dator till min mamma, men de kanske blir av i morgon istället. :)

i morgon eller på måndag ska jag klippa mig också. fast bara topparna. hoppas att det blir av för det behvs klippas lite nu.

igår såg jag och mike båda narnia filmerna. de va bra faktiskt, trodde inte de skulle vara så som de var. hade haft andra förväntningar.

nej nu ska jag sminka mig lite och kolla om jag ska byta överdel eller inte.. :P

ha det bra
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0