7:e januari 2009

åååh vad det ska klias och irriteras i min hals!!!!

har varit i skolan idag, var bara på föreläsningen som var om mobbning. väldigt intressant och bra föreläsning. sket i utvärderingen sen, men de va ju typ ingen annan heller som gick på den så.. jag skulle ändå inte ha orkat när jag inte är helt frisk.

just nu kollar jag på grammisgalan.

jag längtar väldigt mycket till värmen och för snart ett år sen så var jag på semester och de vill jag ha igen. sol och bad :) men det får vänta... :/

hätligt va? skulle inte sitta fel just nu och ligga där på playan och bara ta emot solen
och slänga sig i vattnet när det blir lite varmt =)

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hörru, räknas inte våran semester i sommras eller?

2009-01-07 @ 21:45:57
URL: http://ejnersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0