:D:D:D

JAG FICK VG PÅ MIN MINIRAPPORT =).  Så länge som jag har väntat på den här rapporten. Jätte skönt att man vet att man klarade den och att jag fick så bra kritik =). På muntliga biten skrev han att jag var bäst i klassen, för jag hade mest ögonkontakt med alla när jag redovisade och pratade bra! Så det här mailet om rapporten är nog ett av de bästa mail man kan få, för jag var så jätte glad och visade mamma direkt efter. Hon tyckte jag var en duktig kicka! :).

Håller just nu på att försöka kolla på mina anteckningar som jag har på duggan i morgon. Gick inte så bra att läsa idag. Det blir liksom lite tråkigt efter bara 30 sidor. Vet inte alls hur det kommer att gå eller vilka frågor jag kommer få. Det återstår bara att se.

Ha en bra kväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0