dröm..

har fått reda på att jag kommer komma i samma klass som åsa och frida i dne kursen som vi börjar i på måndag. =) det ska bli roligt att få gå med dom igen. har även läst artikeln som är vetenskaplig om mobbning.. i morgon när jag är ledig ska jag sova ut ta det lugnt åka till mike och vara med honom och kanske läsa lite. kanske kollar igenom hemtentan också om jag har några frågor som jag måste kolla med läraren. blir nog inte av att jag sätter igång med den. det känns för ett stort steg måste veta lite först hur den ska vara och så, därfr måste man ha lektion innan så man kan fråga läraren.. men det blir inte förens på onsdag..

hade en jätte konstig dröm inatt också. det handlade om två barnfamiljer och jag var mamma i den ena. vi bodde grannar och bodde i timmerhus.. sen av någon konstig anledning spionerade vi på varandra och bröt oss in i varandras hus för att kolla om de var mördagen eller få tips om någon mördare.. jätte konstig dröm helt enkelt.. vet inte alls hur den slutar.. lika bra de!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0