första dagen

Idag har jag varit i skolan. det var första dagen på den nya kursen språk och matematik a. hoppas den blir rolig, men tror även att det kommer vara lite kämpigt.. men har kopierat lite idag så nu har man lite mer litteratur. jag hamnade i samma arbetslag som Frida och Åsa igen :) super och toppen bra :D kan inte bli bättre.. i morgon är jag ledig också, så då ska jag kanske börja läsa lite, det börjas på en gång.. redan seminarium på fredag och skrivinlämning på måndag och de är på tre olika litteraturer, så bara att köra igång och kämpa. ska även handla födelsedagspresent till min mamma som fyller år på lördag. :)


ha en trevlig kväll för det ska jag har, genom att ta det jätte lugnt och spela guitar hero.. :) även prison break ska jag hinna med att se :P puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0