första inlägget för i år!

gårdagens kväll såg ut så här:


jag och mike tidigt på kvällen :)

  
mike och micke (kvällens värd)  mike och putte     alex, gornic och danne

  
nu börjas det med lips.  jag och mange kör mot varandra bleeding love, jag vann den gången av tre med samma låt.

  
mera lips =)

  
mange och alex tokglada=)   soffligan ;)                     alban

  
jens superglad     skål gör gornic       längtar till tolvslaget?

  
jag och mike kör mot varandra med lite trams.. :) men mike vann :P

  
jens lika glad igen         här vet ja inte vad han ska göra riktigt

  
precis vid tolvslaget ute på terassen,          tror alla vart glada för ett nytt år!

  
sup och glädje :)

  
grabbarna med flarrorna i händerna

  
kramkalas               gornic och jerka    jag och jerka

  
raketerna =)

  


söta hunden lotti =)

Ja så här kan man väl säga att kvällen såg ut. Det var mat, lips, drickande, prat, raketer ja lite av varje. Jag hade själv ont i huvudet typ hela kvällen nästan, blev lite bättre för en stund när man fick en ipren men sen kom den tillbaka. Vart ingen utgång, kände mig inte taggad för det riktigt och sen ville inte så många andra heller och sen inte mitt huvud.. men det var en trevlig kväll. =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0