freeeda

som ni kanske märker så strular min blogg lite. det blir inte riktigt som jag vill. den är jätte dum på att lägga upp ett nytt inlägg när man är klar.. :/


jag har nyligen ätit lite frukost och varit ute en liten snabbis med färdis. är lite trött vill sova mera, men det är väl ingen ide nu kan jag väl tro.. har även hunnit med att bädda rent i min säng så det kommer bli så mysigt att sova där sen.. :) mitt rosa täcke med döskallar på :)

jag är fortfarande lite hostig av mig och har ont i halsen även lite i huvudet.

 
den är blommarrangemanget gjorde jag förra fredagen på kvällen.
skulle ha lite fint på bordet när vi skulle ha gäster på lördag kväll =)



nu återstår väl lite pluggande för min del då.. :-/

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0