Hej hopp!

Min helg har varit rätt fullproppad. i alla fall sedan fredags kvöll tills inatt morse eller vad man säger. var ju ute igår efter lite förfest med singstar hemma hos mike. det var kul.. vi tjejer vann ju mest :) efter det så vart det joar, de va helt okey där nere mycket dansande och hade väldigt kul. idag så har jag bara degat typ och tiden har gått så fort.. varit trött och seg hela tiden med lite huvudvärk.. har även pluggat pytte pytte lite.. just nu e jag ensam hemma, mamma är på bio på australia, den vill jag också se :) jag ska snart gå ut med färdis innan jag ska lägga mig.. är trött men kommer inte kunna somna.. börjar tidigt i morgon dessutom, måste nog upp halv sex.. börjar kvart över åtta.. för tidigt enligt mig..

skulle egentligen lägga upp lite fler bilder idag ju på Chris Brown men gör det i morgon istället kanske.. sne finns det nog lite bilder sen igår kväll också som ska upp :)

ha det bäst

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0