I morgon gäller det!

Längtar väldigt mycket tills i morgon kvaäll vid halv åtta för då står jag och mike på hovet och kolar på CHRIS BROWN :D
tur att man slutar vid tolv i skolan :P har bara ett seminarium i morgon..




ska försöka ta några bilder i morgon om jag kan.. :)

sen jag kom hem idag har jag typ bara städat och duschat nu innan jag satte mig ner här.. borde läsa egentligen men nu orkar jag inte.. ska packa lite och förbereda lite inför i morgon..

har varit jätte trött hela dagen idag. gick upp tidigt för att ta bussen vid sju till skolan. började kvart över åtta.. och hade två föreläsningar.. den ena var bra den andra var inte lika bra.. sov så himla dåligt inatt också.. har typ svårt att andas precis när jag ska sova vet inte vad det beror på men så fort jag tänker på det ännu mer så blir det värre också.. känns som att hjärtat ska sluta slå ibland och att jag inte ska få någon luft..:/ de är rätt obehagligt.. :(

nej nu ska jag inte sitta här mer.. ha det bra! pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0