kreta räknas så klart

igår så skrev jag ju att det var snart ett år sedan jag var utomlands, var lite mer tanke på att det snart är ett år sedan jag var i egypten.. va ju på kreta i sommras så de är ju inte ens 6 månader sen.. men skriv inte riktigt var inte så bra förklarat.. :P så tack hannah! :D

har varit i skolan idag med. hade tre timmars föreläsning, den var intressant den med, men för lång man vart lite trött.. och hungrig.. vi hade även drama. det var jätte kul.. i våran lilla situation i arbetslaget var jag och alex de största mobbarna och vi åkte skridskor, inte så lätt att åka skridskor i ett drama på en matta men i försökte glida runt där å vara dumma mot stackars mathias som skulle vara offret.. jag fick även sitta i en kungastol sen som vi i arbetslaget gjorde.. :P:) i morgon är jag ledig då ska jag läsa igenom de texter som vi har till duggan på måndag.

just nu håller jag på och städar lite, men tog en liten paus.. har bara golven där nere kvar som ska damsugas..
ska även försöka ta och äta lite. =)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0