ligger sjuk med hög feber..

igår kväll vid åtta, så gick jag upp för att ta tempern. då hade jag 37,9. jag va öm i hela kroppen då och hade lite ont i huvudet så jag tog en alvedon. efter tre timmar, när jag fortfarande hade värktablett i mig som fortfarande varade så hade febern stigit. då hade jag helt pltsligt 38,4. i morse när jag vaknade vid kvart i tio och inte hade någon tablett i mig hade jag 39,4 graders feber. har haft feber hela dagen och ont överallt. sen fryser jag emellanåt och svettas.. hatar att vara sjuk..

har bara legat i soffan idag och sett filmer med mike och sovit.. första filmen var taken, den var jätte bra. den andra filmen var bra den med, nått med heartbreak kid den tredje filmen kolla jag inte ens på för då sov jag och var helt slut...

hoppas att jag inte har lika mkt feber i morgon och resten av dagarna, vill inte vara sjuk nu när man börjar i skolan, har en del obligatoriska saker som man måste vara på i veckan.. :/

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0