lördag kväll :)

igår kväll så kom marcus hem till mike och vi kollade på en film, the deal.. och vi spelade lite guitar hero :) han berättade även om sin resa.. :P ett tag efter tio tiden kom jerka också.. då spelade vi lite till guitar hero och såg en annan film the day the earth stood stil eller vad den nu hette.. men jag somnade iaf.. va så trött..är jätte förkyld nu också.. inte lika kul.. :( somnade sent igår vi kollade väl klart vid kvart i tre på filmen och de drog typ vid tre.. tror jag somnade rätt snabbt så jag sov nog redan vid halv fyra.. :)

ikväll lagade jag mat till mig och mike.. gjorde förrätt och varmrätt. jätte gott :) skulle ta bilder på mobilen men glömde de..:P iaf blev lite provande på varmrätten men det gick bra och det smakade gott också :) väntar bara på efterrätten nu.. och de bli chockladpudding :) mmmmm så gott :P vi har även precis kolla klart på filmen låt den rätte komma in.. den va bra, men mike somnade :D ska kolla på nån mer film men vet inte vilken riktigt.. :P



sista dagen för januari månad.. eller dag och dag inte så många timmar kvar direkt på den här dagen.. snart februari..:P

puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0