måndag

Har nyligen kommit hem. Det första jag gjorde då efter att tagit av mig stövlarna och jackan var att gå till frysen och tog en glass.. jag har blivit en jätte gottegris nu igen den senste tiden. tror det är julen som förstörde allt.. :( får börja skärpa mig lite snart.

på bussen hem så satt jag brevid Frida :) hade jätte trevligt och pratade hela tiden om skolan..snart kanske vi får gå i samma klass igen :P vi kommer iaf gå samma kurs så föreläsningarna blir samtidigt om det inte blir samma klass.

kommer sakna min klass som jag går i nu väldigt mycket. sista dagen idag som det var helklass.. på osdag så är det bara halva klassen som jag träffar när jag har lektion redovisning av en vetenskaplig artikel. kommer sakna mitt arbetslag också. alla är roliga och snälla =). det som känns just nu att man kommer få gå i en helt ny klass igen är att man måste lära känna folk på nytt och börja om, nya arbetslag, massa nya lärare och sånt.. det känns som att de kommer bli mer strikt inom klassen till den här kursen man ska gå att det ska bli mer pluggande på något sätt, för min klass som jag går i nu är rätt soft inte så mkt pluggande på allvar ibland känns det som och det har varit lite sknt ibland.. att det finns så många avslappnande personer som kan lugna ner en som mig som är lite stressig och hispig av mig när det gäller skolarbeten och de.


 
hade på mig min tröja jag fick av min halvsyster i julklapp =)
texten stämmer verkligen bra in på mig :P fast ni ser den spegelvänt.. :P

ha det bra! ska läsa igenom min vetenskapliga artikel som vi har tills på onsdag, för i morgon är vi lediga =), får se om det blir av nu direkt efter jag har bytit om eller om några timmar, känner jag mig rätt så blir det inte på en gång iaf..:P
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0