nyligen vaknat

febern har äntligen gått ner ännu mera. nu är jag mest tokfrkyld. typ lite hes och jätte snorig hostar lite.. men de hoppas jag också blir bra snart. :) lite tung i huvudet fortfarande men inte direkt feber och det är skönt.

i morgon är det skola och jag vill verlkligen inte.. har typ ångest nu känner jag.. hjälp mig.. nu när man ska tillbaka dit vill jag verkligen inte, men sen när man har varit där ett tag är det rätt okey och rolgt i alla fall.. men det är jobbigt att stå ut med allt och det ska jag gra i 2,5 år till :/

nej nu skulle jag vilja ha sommar så jag skulle kunna äta det här :)

jordgubbar med mjölk det är ju sååå gott =)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0