ont

jag har ont i min nacke nu när jag vaknade för typ 20 min sen.. sen ont i halsen.. och lite snorig fortfarande men inge feber iaf.. :) det första man har idag i skolan är en föreläsning, sen några utvärderingar en på en timme och en annan på två eller tre jag kommer inte palla att vara där hela tiden så säger jag bara..

känns inte ens som onsdag för det är det idag tror jag..:/ har inte ens koll längre typ vilket datum och vilken dag det är..:S men kommer nog snart in i det igen. har verkligen inte pluggat ett skit nu över ledigheten... varit jätte skönt men nu kommer all stress igång istället.. :/ vill inte till skolan, men det blir säkert bra när jag väl kommer dit. har man inga förväntningar så brukar det kunna bli tvärtom..:P

ja nu ska jag fortsätta att göra mig i ordning.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0