sugen...

något jag är sugen på nu är lite godis och choklad..


även jordgubbar, eller massa olika frukter.. typ som meloner i olika smaker, vindruvor, annanas, apelsiner, päron.. ja en hel del massa.. gillar andra frukter med men nu e jag sugen på just de :)

mmmm visste set det gott ut?

jag är typ jätte trött, vet inte hur jag ska göra i morgon. måste plugga iaf, sen får jag se hur det blir. kommer inte gå bra med pluggandet heller känns det som, vet inte hur jag ska göra riktigt.. orkar inte tänka på det heller.. tror jag bara gör fel eller kommer göra fel, :/ vill klara den här också utan att kompletera. inge rolig när man börjar med en helt ny kurs nästa vecka och sen få en kompletering på en kurs som man hade innan. inga sammanhang alls kopplade till varandra.. kommer ju ha matte först nu i åtta- nio veckor typ från och med måndag.. men jag hoppas bara på det bästa. nu e jag hungrig igen ska ta nått att äta, en apelsin kasnke :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0