tiiiisdag

jag klarade en låt på hard i morse på guitar hero. living on a prayer :) hihi  men långt ifrån bra på den nivån.. iaf på gitarr..
´när jag åkte från mike runt ett idag så svängde jag ner till stan för att handla present till min mor och till min syster. så de är gjort nu. sen måste jag även någon dag handla något till min andra syster och hennes man, de fyller år de med, sen mormor.. många som fyller första halvåret i min släkt.. bara jag moa och rasmus som fyller från augusti och senare.. så på hösten är det inte lika många uppvaktningar.

när jag kom hem så var jag ut en stund med färdis. har även läst lite.. det gick tungt kan jag säga... vainte direkt roligt eller så spännande..

i morgon börjar dansen igen så du är det fullfart på ungarna som man ska hjälpa och träna....
ska även vara hemma i morgon och läsa lite till.. hinner inte direkt i helgen, för den är fullproppad ändå. ska bort på fredag kväll på hovet för att se chris brown och på lördag så fyller mamma då blir det gäster hit för att fira henne och jag kommer nog gå ut för en gångsskull på lördagkväll som jag inte gjort på ett tag nu, inte sen nyår som jag festade så de är jag värd. på söndag sen ska jag sova ut och måste väl försöka plugga lite, eftersom vi har en skrivuppgift tills på måndag som antingen blir g eller underkänd.. ser även inte fram emot den där salstentan ursch ursch..

tycker synd om frida, som har blivit magsjuk. hoppas du inte smittar mig bara,träffade ju dig igår men känner mig inte konstig än så länge så.. :) sen måste du krya på dig så jag kan åka buss med dig och ha dig i skolan :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0