tjohoo

nu har jag helg. är nämligen ledig i morgon.
har idag efter skolan handlat lite nödvändiga saker och två presenter. har även precis skrivit mitt cv som jag skulle ha gjort för över ett år sen sedan egentligen. men nu har jag iaf gjort det.. gick väl sådär.. svårt att komma ihåg då vilka åren var för vilket jobb men gick bra.. första året jag sommarjabbade var 2003.. sex år sedan.. shit.. har jobbat varje sommar sedan dess också.. det tycker jag är väldigt bra gjort :) ska söka ett nytt jobb i sommar, hoppas jag får det, boórde vara skoj. tar säkert lite tid innan man kan det men efter ett tag så kan man nog :) alltid kul att prova på något nytt. :):P nu ska jag skriva mitt personliga brev sen ska jag skicka det också..  sen är det bara att hoppas på att man kan få jobba.. det återstår att se.

har så himelens ont i min hals, vet inte vad jag har gjort, men tror jag börjar bli förkyld igen.. nyst lite idag i skolan så halsen är nog ett tecken på det.

i morgon ska jag på kvällen träffa marcus. :) han kommer hit och spelar guitar hero med mig och mike. jerka skulle kanske dyka upp efter jobbet och hannah vet vi ju inte ännu.. hoppas på att hon kommer men förstår henne också om hon inte vill för hon har ju anant för sig.. ;) hihi :D träffade även din faster idag på maxi :P

nej nu ska jag fortsätta sen blir det väl lite film eller tv eller bara slappande..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0