torsdag!

har inte gjort så jätte mycket sen jag kom hem från skolan. har hunnit med att städa hela huset, ätit lite, kollat lite på datorn, ja typ de.. vet inte vad man kan göra, har lite tråkigt just nu. i morgon ska jag läsa, kolla på tv och vara barnvakt på kvällen =). hoppas det går bra och blir roligt. då får man dansa lite med barnen och ut med tungan och säga EHH och ÖHH! heh:P speciellt om man ska säga likadant som minstingen :P kanske kollar en liten snutt på let´s dance också vem vet. tror inte det kommer vara lika kul igår som de tidiga åren.. de första säsongerna brukar vara bäst.. men vem vet.. kanske blir as bra om man fljer.. inte direkt någon kändis som man tycker ska bli skit skoj att följa heller kanske därför jag tror inte de kommer vara lika bra.. de va ju liksom kul att kolla på tex peppe äng när han dansade..:P

vart lite små glad för ett sms som jag fick idag också =). en fin komplemang! :P

ha det bra


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0